Dag 1, vervolg - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 1, vervolg - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 1, vervolg

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Januari 2014 | Brazilië, Maracaju

Aangekomen in Rio gingen we naar de douane, hebben 2 uur(!!!) in de rij gestaan, omdat we buitenlanders zijn..., voordat we dr uit mochten. We waren toen al meer dan 20 uur wakker dus ik had het er redelijk mee gehad :p . We zouden opgehaald worden door Louis, we dachten: die is hem vast al gesmeerd na 2 uur.... Maar nee hoor! Hij stond er met een bord: wielemaker.
Toen we de auto instapten hadden we niet kunnen denken dat we in het aankomende half uur meer verkeersovertredingen zouden gaan zien dan we in ons hele leven gezien hadden haha!
Rechts inhalen?? Geen probleem! Je aan de snelheid houden?? Waarom zou je? Tegen het verkeer in rijden en dan draaien terwijl de politie achter je staat?? Maakt niet uit joh!! De politie houdt zich namelijk niet bezig met het verkeer, daar is een ander bedrijf voor. Wandelaars die zomaar oversteken en bijna aangereden worden? Joh, maak je niet druk...
Dusss......
Voordat we bij het hotel kwamen stopten we ergens langs de weg 'for a beer' , dat zal niet de laatste keer zijn.
Aangekomen in het hostel waren we best moe en gingen op tijd slapen. Toen klopte Louis op de deur... Hij had nog een liter fles vier voor ons... Hij was Martyn en Yvon gewend qua drankgebruik dus ja...
In de douche hing een briefje: pas op voor de draden, anders word je ge-electrocuteerd.... OKE!? Dat was een heeeele snelle en kouwe douche voor peet! ;)

• 21 Januari 2014 - 19:47

Jen:

Wat ben ik blij dat ik niet in zo'n stad woon zeg. Voor pa zou het niet gek wezen als ze het hier ook niet zo nauw namen met overtredingen,haha! Maar nu lekker genieten van de rust! groetjes x ma