Dag 2 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Januari 2014 | Brazilië, Maracaju

We waren al vroeg wakker vandaag en gingen er om half 7 uit, hebben ontbeten met de andere gasten, allemaal brazillianen, waar we dus geen woord mee konden wisselen. Dus Louis, die heel goed engels spreekt kon wat voor ons vertalen.
We gingen van Rio, via Sao Paolo naar Campo Grande. Op het vliegveld in Sao Paolo aten we nog wat, ik wilde thee, dus vroeg om 'tea' maar ze keken me aan alsof ze water zagen branden.. Dus ik met handgebaren proberen uit te leggen dat t drinken was, maar geen geluk... Toen zeiden ze opeens: franco!? En toen deden ze een kip na..... Ik dacht: ooooooke, dit gaat de verkeerde kant op. Dus toen was er gelukkig een man die het woord tea snapte en zei: cha. Oooooooow, toen lieten ze ice tea zien... Ik gaf t maar op ;)
We waren rond 14.00 in CG. Daar werden we opgehaald door Krijn en Annemieke Wielemaker. Nu moet ik gaan oppassen, want Annemiek zit naast me en controleert alles wat ik schrijf! :)