Dag 9 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

01 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vanmorgen ben ik gaan wandelen , op zoek naar apen.. En ja hoor!!! Ik heb er 3 gezien!!! Zooo schattig :) wat een kick om zoveel dieren in het wild te mogen zien, en dan gewoon ' in de (hele grote) achtertuin' . Daarna ging ik met krijn op de trekker mee om de koeien te voeren, super leuk! Wat een geweldige beesten :)
Eind van de morgen gingen we met zn vijven: krijn, annemiek, hun kleinzoon igor en pa en ik op weg naar de Pantanal!
We luchten tussen de middag bij een tentje waar ze steeds langskwamen met allemaal vlees op spies, wat ze dan afsneden voor je.
We kwamen door het mooie stadje Miranda, daar stopten we even om een hotelletje te boeken voor de volgende dag. En we kwamen langs een ' winkel' van de indianen, suuuuuper leuke dingen natuurlijk voor peetje!!
Eind vd middag kwamen aan op Fazenda San Francesco. Hier hebben we savonds in het donker een safari gedaan in een soort open busje. Helaas kon ik geen fotos maken omdat het te donker was. Savonds sliepen we op de fazenda, heel mooi!