Dag 9 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

01 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vanmorgen ben ik gaan wandelen , op zoek naar apen.. En ja hoor!!! Ik heb er 3 gezien!!! Zooo schattig :) wat een kick om zoveel dieren in het wild te mogen zien, en dan gewoon ' in de (hele grote) achtertuin' . Daarna ging ik met krijn op de trekker mee om de koeien te voeren, super leuk! Wat een geweldige beesten :)
Eind van de morgen gingen we met zn vijven: krijn, annemiek, hun kleinzoon igor en pa en ik op weg naar de Pantanal!
We luchten tussen de middag bij een tentje waar ze steeds langskwamen met allemaal vlees op spies, wat ze dan afsneden voor je.
We kwamen door het mooie stadje Miranda, daar stopten we even om een hotelletje te boeken voor de volgende dag. En we kwamen langs een ' winkel' van de indianen, suuuuuper leuke dingen natuurlijk voor peetje!!
Eind vd middag kwamen aan op Fazenda San Francesco. Hier hebben we savonds in het donker een safari gedaan in een soort open busje. Helaas kon ik geen fotos maken omdat het te donker was. Savonds sliepen we op de fazenda, heel mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 6689

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: