Dag 10 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

02 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag hebben we 2 safari's gedaan. De eerste was vanmorgen, we gingen weer met de open bus door de pantanal, we hebben heeeeel veel dieren gezien en mooie natuur. Er zijn zoveel verschillende vogels! Daar kan ik mn schoonvader jaloers mee maken ;) maar ik heb mooie fotos voor m :)
Tussen de middag hebben we heerlijk gegeten op de fazenda, en halverwege de middag gingen we met een boot de rivier de Miranda op. Dit was ook heel mooi. Na een poosje varen kon ke op piranja's vissen, die daarna werden gevoerd aan roofvogels ( bello) en kaaimannen.
Hierna gingen we naar het hotelletje, zo een leuk hotel, geen hotel zoals je in NL ziet, maar een echt leuk, knus, gekleurd en relaxed hotelletje. Savonds aten we nog een pastel tegenover het hotel, en joeg krijn de bediende de stuipen op het lijf door het eea tegen hem te zeggen haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 6687

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: