Dag 10 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

02 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag hebben we 2 safari's gedaan. De eerste was vanmorgen, we gingen weer met de open bus door de pantanal, we hebben heeeeel veel dieren gezien en mooie natuur. Er zijn zoveel verschillende vogels! Daar kan ik mn schoonvader jaloers mee maken ;) maar ik heb mooie fotos voor m :)
Tussen de middag hebben we heerlijk gegeten op de fazenda, en halverwege de middag gingen we met een boot de rivier de Miranda op. Dit was ook heel mooi. Na een poosje varen kon ke op piranja's vissen, die daarna werden gevoerd aan roofvogels ( bello) en kaaimannen.
Hierna gingen we naar het hotelletje, zo een leuk hotel, geen hotel zoals je in NL ziet, maar een echt leuk, knus, gekleurd en relaxed hotelletje. Savonds aten we nog een pastel tegenover het hotel, en joeg krijn de bediende de stuipen op het lijf door het eea tegen hem te zeggen haha!