Dag 3 van onze vakantie - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 3 van onze vakantie - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 3 van onze vakantie

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Januari 2014 | Brazilië, Maracaju

Nadat we na alle eerste indrukken een goede nachtrust hadden gehad werden we om een uur of 4 in de morgen al weer gewekt door niet 1 haan maar twee hanen, we hebben gelijk de menu kaart aangepast voor de komende dagen met als hoofd gerecht haan. Is dat probleem ook weer op gelost. Nadat we toch nog een tijdje in slaap zijn gevallen werden we om ongeveer 07.00 wakker en keken onze ogen uit, we dachten even in het paradijs beland te zijn. eerst hebben we samen met annemiek en krijn ons eerste ontbijt genuttigd, al vlug had ik mijn spijkerbroek weer aan die ik had meegenomen om eventueel ook nog iets nuttigs te doen, samen met krijn zijn we naar zijn weilandjes gegaan, nou weilandjes zeg naar gewoon weiland, je rijd gewoon een kwartier met een auto door een wei. Nadat we wat kranen hadden dicht gedraaid zijn we naar een water put gereden die lek was. De timmerman die was ingehuurd heeft samen met zijn knecht het werk aangenomen om doormiddel van tegels een nieuwe vloer te leggen in de bak, nu zag ik daar alweer gelijk een nieuwe activiteit voor ons bedrijf in want in nederland hebben we spul om zo een put sneller dicht te maken als zij doen, dus ben gelijk op internet gaan kijken of dat spul ook in Brazilië te krijgen is, maar daar ben ik nog mee bezig. S,middags hebben we vervelende dingen gedaan zoals in het zwembad leggen en zo. Rond het zwembad vliegen volop kolibrie,s rond en veel verschillende soorten vlinders. Daarna zijn we samen nog een eind wezen lopen en hebben heel wat mooie vogels gezien, jammer dat we ons weer vergeten waren in te smeren best scherp dat zonnetje hier.
S avond lekker op de veranda gezeten en om een uur of 21.00 richting bed gegaan zo gaat dat hier, wel lekker hoor want die hanen zijn nog steeds stand by. Er lopen hier ook varkens rond waarvan de knecht er twee gevangen heeft die vervolgens in een hok worden vet gemest, kunnen redelijk bijzonder geluid maken vraag dat maar aan Petra.

• 21 Januari 2014 - 21:41

Jen:

Je bent ook al weer aardig met je werk bezig , nou ja je doet niets liever,dat weten we allemaal.
    Een wekker heb je in elk geval niet nodig met die hanen en in de pan dat kun je niet maken ,zeker niet met je dochter in de buurt.