8 februari - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu 8 februari - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

8 februari

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

08 Februari 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Vandaag alweer onze laatste dag! De 3 weken zijn voorbij.
Vanmorgen zijn we met Louis wezen toeren met de auto. Hij zou ons wel even een mooi deel van Rio laten zien. We gingen naar Barra de tijuca, langst de kust gereden. Hier was het 10 graden koeler dan in de stad! Hier was het maar 30 graden...
Wg hebben langs de kust gewandeld en wat gedronken. Hierna zijn we gaan eten bij zo'n kilo restaurant, hier kan je pakken wat je wilt en dan moet je je bord wegen.
De rit terug naar het hostel was erg heet.. De wind voelt als een warme fohn. Dus stiekum snakken we wel een beetje naar nederland hoor ;)
Om 19.30 gaan we naar het vliegveld. En pakken we om 21.50 het vliegveld naar schiphol! Daar hopen we morgen om 12.20 veilig te landen. En worden we opgewacht door ma, martyn en gerard!!! X

  • 09 Februari 2014 - 00:47

    Carolien:

    Terwijl jullie nu ergens hoog boven de oceaan vliegen heb ik jullie laatste verslagen gelezen. In begin leek het me nog leuk, maar die laatste dagen rondsjouwen door de hitte en niet weten of je links of rechts moet had toch wel wat zwaar geweest. Sommige dingen komen wel bekend voor hoor, zij het op een ander continent. Achteraf had je het niet willen missen !!! Ik hoop dat jullie een rustige vlucht hebben en straks weer veilig op Nederlandse bodem landen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 1499
Totaal aantal bezoekers 6700

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: