Dag 19 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

08 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Na het ontbijt zijn we de hele dag met een boot meegeweest, het halve eiland rond richting het strand lopes mendes. Het grootste, mooiste strand van ilha grande. Er zaten 2 meiden uit argentinie in de boot die ook in de pousada verbleven. 1 ervan kon engels dus daar hebben we nog leuk mee gekletst af en toe. Na 2,5 uur varen kwamen we aan bij een strand, hier moesten we eruit en vanaf daar was er een pad door de bossen dat leidde naar lopes mendes. Daar aangekomen zagen we een strand dat zo uit een vakantieboek zou kunnen komen. Het enige nadeel is dat het er erg druk was, dus we hebben t wel een kwartier uitgehouden daar ( in de schaduw ) en zijn toen gaan wandelen door de bospaadjes. We kwamen bij een paadjes dat leidde naar een ander strand, san antonio. Daar zijn we naar toe gegaan. Een leuk klein strandje met weinig mensen. Ik ben gaan zwemmen, als enige! Iedereen vond t te koud. Maar ja, een echte hollandse meid kan wel tegen een beetje kou dus ik was daar lekker aan het zwemmen, en het was alsof de mensen, vooral mannen, dachten: o dat kan ik ook. Maar 1 voor 1 dropen ze af, probeerden de golven te ontwijken door te springen (.......) wat een watjes.
Ik was mijn petje vergeten op de wc, dus dacht, die halen we op de terugweg wel op, maar onderweg kwamen we een stel uit de boot tegen die mijn pet hadden meegenomen voor me, super aardig!
Terwijl we op de boot wachtten, vond ik nog een zoetwaterpoel waar mooie vogels en vissen zaten, dus heb weer heel wat fotos gemaakt!
Savonds zag pa nog een mega groot stekelvarken lopen bij de pousada!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6708

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: