Dag 8 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

01 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag hebben we wat klusjes gedaan, zoals de stamper gemaakt. Ik zal een foto bijvoegen, dan hebben jullie enig idee wat ik bedoel ;)
De bak waarin het water opgevangen wordt lekte behoorlijk, daardoor ging de stamper niet omhoog en kon ie dus niet stampen. Dus pa heeft met zink een bakje gemaakt erin, zodat hij minder lekte.
Ik heb weer foto's gemaakt zoals elke dag van beestjes en planten en bloemen:)
En elke dag mogen we genieten van de heerlijke kookkunsten van Annemieke !! :)
Ik zou bijna vergeten dat we nog bezig zijn geweest met een waterput voor de koeien. Deze lekte dus was gemaakt door werkmannen, maar nu moest hij nog gevuld worden. Pa en ik gingen met de trekker naar de wei met erachter een grote watertank waar meer dan 10.000 liter in kan. Nadat pa de kraan gemaakt had hebben we de tank open gezet en toen konden we niks anders dan gewoon wachten tot de put vol was. Ik dacht, laat ik eens in die boom klimmen... Ja hoor gelukt, maar toen kon ik er niet meer uit! Dus toen heb ik de hulplijn moeten roepen genaamd "paaaa!??"
Daarna ging pa er natuurlijk ook in, veeeeeel hoger! En die durfde er ook niet meer uit! Hmm... Dit geloven jullie toch niet, dus oke, nee, hij kwam er zelf weer uit ;)

  • 02 Februari 2014 - 09:28

    Jen:

    Haha, pa die niet uit een boom zou kunnen, nee dat kan ik me niet voorstellen!
    Makkelijk voor Krijn, zo'n handige loge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 6717

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: