Dag 12 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

02 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag was onze laatste hele dag bij krijn en annemieke. We hebben nog wat klusjes gedaan, zoals de douche gemaakt. Deze douche is niet zoals een douche die je kent. Het water uit de beek die door het huis loopt wordt opgevangen in een bak die dmv katrollen vastzit en die bak kan je zo zetten dat het water naar beneden valt en dat is dan de douche:)
Ook zijn we voor de laatste keer meegeweest om de koeien te voeren.
Pa heeft nog met krijn het dak van de overdekte eetplaats schoongemaakt en de bomen daarboven gesnoeid.

  • 02 Februari 2014 - 17:37

    Linda :

    Super leuk om jullie vakantie verhalen te lezen! Ga door met genieten, de tijd vliegt voorbij. Liefs Lin

  • 02 Februari 2014 - 19:26

    Kees En Bep:

    Hoi Dirk/Petra,

    Wat leuk om al jullie belevenissen te mogen volgen. Nog een heel fijne week toegewenst, groetjes, kees en bep

  • 03 Februari 2014 - 02:51

    Carolien:

    Elke dag nieuwsgierig gekeken of er weer een berichtje van jullie was. Ik weet hoe dat gaat hoor. Druk programma en internet in het buitenland vaak ook een probleem, maar wat beleven jullie veel mooie dingen. Schitterend al die dieren die wij alleen maar van plaatjes of uit de dierentuin kennen. Ook leuk dat jullie daar zo lekker bezig zijn en een handje kunnen helpen. Geniet nog maar lekker van de laatste week en ik kijk weer al uit naar jullie volgende verslag.

  • 06 Februari 2014 - 19:51

    Dirk Wielemaker:

    Wie is linda?? Haha! Ik ken zooooveel lindas ;)

  • 06 Februari 2014 - 19:51

    Dirk Wielemaker:

    Leuk dat jullie ons volgen! Ik ga gauw nieuwe verslagen schrijven nu!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6724

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: