Dag 15 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

06 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag is ten eerste mn moeke jarig!! We hebben ze verwend met een bos bloemen vanuit brazil ;)
Om 8.30 gingen we met een georganiseerde trip vanaf het hostel mee naar de Argentijnse kant van de watervallen. In het busje maakte we kennis met een jongen uit Hoorn, Niels. Ik had nooit verwacht dat ik nog eens blij zou zijn om een 020-accent te horen.... Heb ik ook tegen m gezegd hoor haha!
We hebben veel met Niels en met Yasmin opgetrokken die dag, een meisje uit Argentinie. Onze groep bestond uit ongeveer 10 mensen, en onze gids deed het werk al 15 jaar!
We hebben veel gelopen, langs de watervallen. Deze kant van de watervallen vonden bij spectaculairder omdat je er echt meer 'in zit ' voor je gevoel. Je staat op plekken waar je echt nat wordt :) en je loopt er als het ware meer doorheen.
Toen gingen we met zn allen een rubberboot in, naar de watervallen toe! En er doorheen en onderdoor! Ojoooooooowww, heeeeeelemaal zeiknat haha!
Toen geluncht, en daarna nog meer gelopen, en natuurlijk weer hele mooie fotos gemaakt!
Ook hebben we het 3 landenpunt bezocht, waar Brazil, Argentine en Paraguay samen komen. Hier hebben we nog leuke fotos met yasmin en niels gemaakt :)
Uiteraard kon ik het niet laten om nog wat dingen te kopen :)
Oja, ik zou het bijna vergeten..... Pa zou die avond even koken, pasta, want ja, we hadden nog een zak pastasaus over ..
Eerst moest al zn eigen onderbroeken wassen van me, want ja, ik ben niet zo goed als ma he ;) ik ga natuurlijk niet de onderbroeken van mn pa op de hand wassen haha! En toen moest ie koken! Terwijl hij eigenlijk in de hangmat wou liggen haha!
Heeft meneer geeeeen idee hoe het moet, ik alles uitgelegd, hoor ik na 5 minuten een schreeuw uit die keuken: PEEEET KOM EENS!!!! Heeft ie de pasta bijna aan laten branden... Ik kan dat ook niet, zegt ie, ik ben van de aardappels! Ik het zootje weer opgeknapt en het was best nog goed te eten ;)
Daarna heeft pa maar weer wat caparinhas gedronken, tegen de schrik zullen we maar zeggen ;)

  • 06 Februari 2014 - 21:23

    Jen:

    Dat was inderdaad een verrassing die bos bloemen van jou en Gerard. Later hoorde ik dat Martyn er voor pa had moeten bestellen, maar die was het vergeten. Die bos hou ik dan maar te goed Dirk!
    Leuk dat jullie aardige mensen ontmoet hebben uit o.a. Nederland.
    Wat dat koken van pa betreft, daar heeft hij op de camping minder moeite mee,haha!
    En dat jij die was niet doet valt me toch tegen hoor Pet. Ik heb 2x een grote tas met was voor jouw mannetje gewassen! Maar dit had ik ook zelf aangeboden omdat ik graag was natuurlijk.
    En Dirk moet volgende week weer afkicken van al die drankjes als ik het zo eens lees.
    Dan begint het gewone leventje weer! Veel plezier nog! X ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 6719

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: