Dag 13 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Dirk Wielemaker - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Dirk

06 Februari 2014 | Brazilië, Maracaju

Vandaag moesten we (helaas) weg bij krijn en annemieke. Ze waren ons beu ;) nee hoor, we moesten heel Brazilie nog zien in anderhalve week!! Maar wat hebben we een fantastische tijd gehad daar! Ik zal de koeien nog missen :)
Rond 8.00 zijn we vertrokken, krijn bracht ons naar Maracaju, het busstation. Na 5 minuten zagen we annemiek achter ons aan scheuren, ik was mn backpack vergeten..... Oeps!
We hadden een erg luxe bus met airco, we hadden t bijna koud voor t eerst in anderhalve week! Rond 9.30 vertrok de bus en om 19.3o waren we aangekomen in Cascavel. Daar zouden we een bus pakken naar Foz do Iguacu. Maar deze ging pas om 22.20.....
Dus we hebben 2 uur gewacht. Maar we wisten niet of er nog iemand in het hostel zou zijn om die tijd, dus we moesten bellen, maar het nummer dat ik dacht te hebben werkte niet... Bleek een soort postcode te zijn..
Niemand op dat busstation sprak engels (een groot probleem daar) maar ik hoorde een braziliaanse vrouw engels met iemand praten dus die heb ik gelijk aangesproken of ze ons kon helpen. Dus zij heeft voor ons t telnr van het hostel gezocht en gebeld, dat is wel een groot pluspunt: de mensen zijn erg behulpzaam!
In de bus onderweg naar Foz heb ik lekker geslapen, t was ook al laat en we waren de afgelopen week niet later dan 22.00 naar bed gegaan! Want we stond ook voor 07.00 op dus ja ;)
Op het busstation in Foz stond al een taxi te wachten op ons, goed geregeld. Deze man werkt ook in het hostel, leuke vent die gebrekkig engels praat maar we konden er mee lachen.
En vandaag niet te vergeten was Martyn jarig!!! ;)
Rond 00.30 kwam we aan bij hostel Favela chic. Een gezellig hostel met hangmatten en hangstoelen en aan elkaar gemaakte kotjes zullen we maar zeggen. We zijn blij dat het niet geregend heeft toen we daar waren ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

8 februari

08 Februari 2014

7 februari

08 Februari 2014

Dag 20 6 februari

08 Februari 2014

Dag 19

08 Februari 2014

Dag 18
Dirk

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 6697

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: